Tuesday, October 16, 2012

PURPLE RAIN


Channeling my inner Prince with this Purple Rainesque attire! For some reason I feel Prince would wear this...he used to rock a crop top like no other back in the day. Why? Cause he's fine as fuuuuck and he still got it, lol!
Now the top I'm wearing is my version of his signature ruffle top that I got from Romwe a few months back and I decided to wear it backwards for some reason. As cute as it is (seen here in white), the best part is in the back. I just had to see what it looks like the other way and boy was my face blown off. Like FINALLY having negative A boobs has paid off cause I couldn't get away with it if I had a massive chest!

I'm also wearing my first ever pair of riding pants from American Apparel which I'm not gonna lie I assumed they wouldn't fit my awkward 22 inch waist but they surprisingly almost did. So I think I'm going to try the XS next time...hmmm there is a store around the corner from my house. I'm going to have to put it on my list of shit to do, along with all the other shizz I needed done yesterday! FML!

kiss kiss,
Virgin

P.S. Don't forget to enter the Kill City Jeans $100 giveaway, here!

38 comments:

Grace said...

So perfect! Gunna have to go buy myself riding pants now haha xo

Clouds said...

SOOOOOOOOOOO much yessssss for this outfit! <33333

Helena said...

once again everything is PERFECTION <3 seriously, your style is out of this world! i have so much love for your blog xx

Hola Bambi said...

looking hottt! love those shoes and the riding pants x

LariLand said...

Such a cool combination <3


https://www.facebook.com/events/362746270470752/?context=create

Liz Lauren said...

love those pants so much!


http://lavieenliz.com/

shona! said...

the top looks lovely!!

EXECUTION STYLE said...

That bag is insane!!

ImmaculataAppiah said...

Oh my this outfit is great, I love what you did with the top, it's really unique and still cute! xx

blog mode Laura said...

Nice outfit, I love the purple colors!

www.laurablogmode.com

Riley Ellise said...

Love everything your wearing you look so amzing!

http://riley-ellise.blogspot.co.uk/

Anne said...

Great post, I really like your blog so keep up the good work :)
I thought you might like my blog too, so maybe we can follow eachother, if you like?
Thanks and love, Anne

www.movieanne.com

Pseudo*Kid said...

THIS OUTFIT = LIFE <3

Rubie said...

such a great outfit, the colours and that top is perfect like that!!

charityshopking.blogspot.com

xxx

Eleanor said...

love the sunglasses.. and your hands! all that gold is amazing! :)
xxx
http://eleanorcos.blogspot.com/

Olivia Law said...

This is so gorgeous! I love that bag, and the whole outfit is put together so well xo

Ava Tallulah said...

Obsessed with the clutch.

Ava Tallulah

Nellashion said...

JUST STUNNING !!! ;)

http://nellashion.blogspot.co.at

Izumi Bogen said...

purple rainnnn purple rainnnnn

love this outfit!

xx. Hybrid Hunter

amalie said...

shitt, why are your outfits like perfecct.. I LOVE THIS x

Nico And Bri said...

Purple Rain Purple Rain! Love that movie and song lol love these colors on your skin and the shark clutch is playful. I emailed you too btw.

Nico and Bri
Www.lovecharliej.blogspot.com

Style Porn said...

Wow, I know better than to think that those pants would look anything less than terrifying on my wide hips (camel toe central) but I love them on you! And yay for small boobs. They really are more versatile.

Willem Horck said...

Absolutely love love love this look!!! xx

Maddie said...

that clutch with the purple is so geniusss

Abby said...

I swear you can do no wrong! You always look so amazing. The Shark Clutch is to-die-for. xx

http://beautyandablogger.blogspot.co.uk/

Vintage Living Magazine said...

What a bold vintage outfit! :-)

Melissa said...

I've been wanting a pair of AA riding pants for so long and now I thing imma have to get them

lavie-amonavis.blogspot.com

Milex said...

this is too good, can't stop looking.

vain319 said...

love the purple,definitely about to bust out the prince albums...yes,I said albums..I loved appollonia's cape in the movie and the two piece leather outfit she took off to jump in the lake.lol.but,love the outfit..you did to us again!!
vain319.tumblr.com

Ria said...

Purple is my favorite color and it looks so great on you. I think I have that top in white or something similar and I totally agree the best part is the back.

stardust and the spiders from mars said...

I have totally different style but right now I am sitting and awing you, just can;t take my eyes from your outfits, they are perfect!
so inspiring, this pink rucksack made my day
xo

Sophie said...

Oh God, the shoes, the top, the clutch. Too good. Sophie x

Http://your-girl-is-lovely.blogspot.co.uk

HayleyMG said...

stunning outfit! I love the jogphurs and the top they are so cool

Hayley xx
www.addictionstoshopping.blogspot.com

Molly said...

I LOVE this outfit! And nice clutch!

Romantic Tea - by M. said...

OMG your legs ! Lovely!

Selvita said...

i always love your complements, especially the rings.
In this look i the thing that mekes me shout its the clutch, i love it
follow my blog

http://lornea.blogspot.com.es/

Liberty Georgina said...

Perfect outfit!
I want a pair of riding pants now! xo

Esther said...

You're just AMAZING, cant stop watching your blog!
I'm your new follower :)

xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...